blog-cover

שימור משתמשים

By: Ivtech Admin on ספטמבר 15, 2020

author

אפליקציה יכולה להיות בנויה לתפארת ולעבוד בצורה חלקה, אך כל זה לא מספיק ללא שימור לקוחות.
על מנת שאפליקציה תצליח לאורך זמן, חשוב למשוך לקוחות חדשים ולגרום ללקוחות לחזור אליה שוב ושוב.

טיפים שיעזרו לכם לשמר לקוחות:

  • הגברת המעורבות (engagement) באמצעות הודעות פוש

ידוע שאצל משתמשים שבחרו לקבל הודעות פוש, קיים סיכוי גדול יותר להמשיך להשתמש באפליקציה מאשר משתמשים שלא מקבלים הודעות.
קבלת ההודעות גורמת לכניסה לאפליקציה בתכיפות גבוהה יותר,
וכך מגבירים את רמת הפעילות באפליקציה.

במילים פשוטות- שימוש נכון בהודעות פוש יכול לסייע בשימור משתמשים ולהגברת הפעילות באפליקציה.

  • התאמה אישית

שלבו התאמה אישית באפליקציה שלכם –  בין אם זה דרך פניה ללקוחות בשמותיהם, התייחסות למיקומם, להרגלי קניה או לשימוש קודם.
את הנגיעות האישיות ניתן לשלב בדרכים שונות כגון הודעות פוש, אימיילים, הודעות in-app,
וגם על ידי התאמת תוכן ספציפי להעדפותיהם של הגולשים. 

  • שיווק חכם

חשוב לזכור ששימוש יתר בהודעות פוש כמו שהזכרנו קודם, יכול להרתיע את המשתמשים אם הן ישלחו לעיתים קרובות מידי,
ולכן השאיפה היא למצוא את האיזון. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיעזר בנתונים סטטיסטיים לגבי הגולשים שיכולים לסייע ביצירת אסטרטגיית שיווק אפקטיבית.

  • שימוש בנתוני אנליטיקס

לכל אפליקציה יש קהל יעד שונה בעל צרכים והעדפות משלו. כדי לדעת מה הכלים והנהלים המתאימים ביותר לקהל שלכם
חשוב לבצע מעקב ובדיקות תדירות של נתוני אנליטיקס, שיסייעו לכם לבנות חוויית משתמש אופטימלית לקהל שלכם.

  • הכירו את המשתמשים שעזבו

נתון נוסף שחשוב למדוד ולבחון הוא נטישת גולשים. כמה שלא תתאמצו וכמה שהאפליקציה תהיה מוצלחת, תמיד יהיו גולשים שיבחרו לעזוב.
הסיבות הנפוצות ביותר לנטישות הן חווית משתמש לא נעימה, באגים, וריבוי של הודעות שיווקיות.
בחינת הסיבות שגורמות לאותם משתמשים להפסיק להשתמש באפליקציה, יכולה לעזור למנוע נטישות בעתיד.

Previous Page Next Page

הרשמו וקבלו אליכם למייל את כל הכתבות האחרונות שלנו.




לכתבות נוספות

blog thumbnail
כלים
עסקים ושיווק
פיתוח

איך משיקים אפליקציה?

השקת אפליקציה היא יותר מנקודת זמן בה האפליקציה יוצאת אל אוויר העולם, למעשה, תהליך ההשקה הוא תהליך ממושך, המצריך תכנון לאורך זמן. ריכזנו לכם מספר…...

blog thumbnail
כלים
עסקים ושיווק

מהו ערך משתמש באפליקציה ומהי חשיבותו?

ערך המשתמש באפליקציה, הוא אחד המדדים החשובים בתחום פיתוח האפליקציות. למעשה, הוא אחד מהגורמים שמבדלים בין אפליקציה שנמכרת בסכומי עתק, לבין אחת שלא מניבה אף…...

blog thumbnail
התפתחות
ללא קטגוריה
עסקים ושיווק

איך להתמודד עם ביקורת שלילית?

אף אחד לא אוהב לשמוע ביקורת שלילית. אך חשוב לזכור שביקורת שלילית יכולה לעזור לנו להשתפר. בתחום פיתוח ובניית אפליקציות, התמודדות נכונה עם ביקורת שלילית,…...