blog-cover

איך להתמודד עם ביקורת שלילית?

By: Ivtech Admin on מאי 13, 2021

author

אף אחד לא אוהב לשמוע ביקורת שלילית. אך חשוב לזכור שביקורת שלילית יכולה לעזור לנו להשתפר. בתחום פיתוח ובניית אפליקציות, התמודדות נכונה עם ביקורת שלילית, יכולה לסייע בשיפור ושדרוג האפליקציה.

הכנו עבורכם רשימת טיפים להתמודדות יעילה עם ביקורות שליליות:

  1. העריכו לקוחות שמגיבים

לקוח שכותב ביקורת, גם אם היא רעה, סימן שאכפת לו. רוב הלקוחות לא טורחים לעשות זאת, ולכן יש להעריך את אלה שאכפת להם מספיק בשביל לחלוק את הדעה שלהם לגבי המוצר שלכם. קראו את הביקורת בתשומת לב וחשבו האם יש מקום לשיפור באותן נקודות עליהן הלקוח כתב.

  • אל תתעלמו מביקורת

חשוב להתייחס לכל ביקורת. לעיתים עצם ההתייחסות לתגובה גורמת ללקוח להעריך אתכם ומראה להם שאתם קשובים ללקוחות שלכם. חוסר התייחסות לתגובה יכול ליצור רושם שלא אכפת לכם, מה שיכול להשאיר רושם שלילי גם על לקוחות אחרים שיתקלו בביקורת.

  • הקשיבו ללקוח

הקשבה ללקוח והצגת שאלות שיכולות לסייע להבין אותו טוב יותר הן כלי הכרחי שמאפשר לסייע בשימור לקוחות, ובנוסף יסייע בהבנה של בעיות קיימות במוצר. תקשורת טובה תסייע לפיתוח טוב יותר ולחוויית משתמש טובה יותר במוצר שלכם.

  • התנצלו

בכדי לשמור על יחסים טובים עם הלקוחות, חשוב תמיד להגיב בהתנצלות על אי שביעות הלקוח. אפילו אם אתם בטוחים שהלקוח טועה, עליכם להפגין נכונות להקשיב ולקבל ביקורת.

  • מצאו פתרון

לעיתים, התנצלות לא תספיק ללקוח. במקרה כזה עליכם לספק פתרון שישביע את רצון הלקוח, או להציע לו פיצוי כלשהו. העלות והזמן שתשקיעו בפיצוי לרוב יהיו זניחים ביחס ליתרון שבהבטחת שביעות רצון הלקוח ושימור התדמית של החברה.

  • הבדילו בין ביקורת בונה לביקורת זדונית

הרשת מלאה בביקורות זדוניות ולא נכונות. ביקורת כזו, גם אם היא שקרית, יכולה לפגוע בשם שלכם. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא להגיב להן בצורה מנומסת ועניינית ולא להגיע לוויכוחים מיותרים.

Previous Page Next Page

הרשמו וקבלו אליכם למייל את כל הכתבות האחרונות שלנו.




לכתבות נוספות

blog thumbnail
בינה מלאכותית
התפתחות
כלים
כלים
פיתוח

פריצה לעולם האינטרנט של הדברים (IoT): מדריך למתחילים

ברוכים הבאים לעולם המרתק של האינטרנט של הדברים (IoT). במדריך למתחילים הזה, אנחנו נתחיל לחקור מה זה IoT, איך זה עובד, ואת הפוטנציאל המרתק שלו…...

blog thumbnail
עסקים ושיווק
עסקים ושיווק

איך משיקים אפליקציה?

השקת אפליקציה היא יותר מנקודת זמן בה האפליקציה יוצאת אל אוויר העולם, למעשה, תהליך ההשקה הוא תהליך ממושך, המצריך תכנון לאורך זמן. ריכזנו לכם מספר…...

blog thumbnail
כלים

מהו ערך משתמש באפליקציה ומהי חשיבותו?

ערך המשתמש באפליקציה, הוא אחד המדדים החשובים בתחום פיתוח האפליקציות. למעשה, הוא אחד מהגורמים שמבדלים בין אפליקציה שנמכרת בסכומי עתק, לבין אחת שלא מניבה אף…...