פיתוח פרויקטי IoT

פיתוח פרויקטי IoT הוא תחום חדש יחסית, שמזין את הסקרנות ואת העניין של מפתחי אפליקציות, יזמים ותעשיינים, המעוניינים לשדרג ולשפר את השירותים שהם נותנים ואת יכולות העבודה שלהם.
אנחנו בחברת אייביטק אוהבים לעבוד על פיתוח פרויקטי IoT, כי זה מאפשר לנו להרחיב את גבולות היצירתיות שלנו, להשתמש באזורים חדשים במוח וליצור עבורכם מוצרים טכנולוגיים ייחודיים, שמשרתים היטב את העסק שלכם.

hero-image

אז מה זה IoT?

פיתוח אפליקציות הוא תחום המומחיות העיקרי שלנו, אבל הוא כבר לא יכול לעמוד בפני עצמו. זה כבר זמן מה שאפליקציות רבות משמשות לא רק בעולם הוירטואלי, אלא משפיעות גם על מכשירים, אביזרים, מוצרי חשמל ויישומים שונים בעולם האמיתי.
וזה מה שנקרא IoT, או בשמו המלא - Internet of things - האינטרנט של הדברים. במילים פשוטות מאוד - הכוונה היא לאפשרות שיש לכם כיום להפעיל מכשירים ומערכות שונות דרך אפליקציות באינטרנט, כמו בית חכם למשל, אבל יש גם אפליקציות פשוטות הרבה יותר, כמו אלה ששולטות בבר המים שלכם, מאפשרות לכם לכבות ולהדליק את הדוד כשאתם בדרך הביתה ועוד.

    cover-image
    cover-image

    כיום למעשה, IoT הוא רשת הולכת וגדלה של אובייקטים פיזיים, הנשלטים על ידי חיבור לאינטרנט, המקשר ואתם לאפליקציה שאתם יכולים להוריד לנייד, לטאבלט ולמחשב. האובייקטים, המכשירים, או החפצים הללו יכולים "לתקשר עם המכשירים הניידים שלכם, אבל גם אחד עם השני ועם מערכות אחרות".
    התקשורת הזו מאפשרת לכם לבצע הדלקה, כיבוי, איסוף מידע, לקבל התראות ועוד. יחד עם זאת, התיאור הנ"ל מדבר על היישום הבסיסי של IoT, כאשר הטכנולוגיה הזו הולכת ומתפתחת כל הזמן.

      פיתוח פרויקטי IoT לעסקים

      יצרנים רבים בתעשיה מבינים כי שימוש ב IoT משפיע ישירות על יכולות השיווק והמכירה של מכשירים שונים, חומרה ועוד.
      פרויקטים רבים יוצרים שיתופי פעולה בין מנהלי מוצר ומנהלי פיתוח, הנעזרים אחד בשני לצורך הפריה הדדית, המובילה ליישומים וטכנולוגיות חדשות. משום כך, בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר פרויקטי IoT הופכים לפרויקטים עסקיים, הכוללים ענן, ניתוח, בינה מלאכותית, וכל מה שנחוץ כדי להגיע לתוצאות הרצויות.
      התהליכים של אייביטק בפיתוח פרויקטי IoT כוללים פיתוח ענן, אינטגרציות חומרה, איסוף וניתוח מידע, אלגוריתמי AI ומאפשרים לנו לתת לכם את המוצרים האיכותים והפונקציונליים ביותר, תוך שמירה על רמה גבוהה של חווית משתמש ועיצוב חזותי, המאפיינות את כל האפליקציות שלנו.

        cover-image