פיתוח ובניית אפליקציות לאייפון

מיליוני מכשירי אייפון ברחבי העולם, קהילת משתמשים לויאלית גדולה ויצרן שמגביל את האופציות הקיימות בחנות האפליקציות של גוגל - אם אתם רוצים שהעסק שלכם יקבל נוכחות משמעותית בנייד של הלקוחות שלכם, אתם צריכים אפליקציה מיוחדת ל - Apple.

hero-image

למה אנחנו אוהבים לפתח אפליקציות?

פיתוח ובניית אפליקציות הוא השירות המוביל והעיקרי שלנו בחברת אייביטק. זו ההזדמנות שלנו להפעיל את כל היצירתיות, להשתמש בידע והניסיון שרכשנו עם השנים ולספק לכם מוצר שמביא המון פתרונות לעסק שלכם וגם מסייע לו להתפתח ולהצליח, כמו שלא ידעתם שאפשר.

    cover-image
    cover-image

    למה העסק שלכם צריך אפליקציה לאייפון?

    אנחנו יודעים שהלקוחות הלויאלים של אייפון מבצעים רכישות בקצב גבוה בהשוואה ללקוחות אנדרואיד בתוך חנות האפליקציות ולכן, בהתחשב בעובדה שעולם המכירות עובר לשיווק במובייל, פיתוח אפליקציות לאייפון הוא שירות שאתם לא יכולים לוותר עליו.
    באופן כללי, אפליקציות באפסטור נחשבות רווחיות יותר מאשר אלה המופיעות בחנות האפליקציות של גוגל (Google Play). משום כך, אנחנו מאמינים שהמכשירים של אפל מתאימים יותר לצורך שיווק ומיתוג.
    יחד עם זאת, כדאי לבחור בצורה חכמה בין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ובין פיתוח אפליקציות לאייפון (אם אין אפשרות לפתח שתי אפליקציות שונות במקביל), אנחנו מעדיפים לבצע הערכת מצב, הכוללת שיקולים כמו קהל היעד שלכם והמטרה העיקרית לשמה אתם רוצים לפתח אפליקציה ורק אז להחליט.

      למה עם חברת אייביטק?

      חברת אייביטק מספקת שירותי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, פיתוח אפליקציות לאפל וגם פיתוח IoT. החברה עובדת במתודולוגית Agile, המאפשרת לנו להעניק לכם ליווי צמוד ולעבוד בתהליך של שקיפות מלאה יחד אתכם, משלב הרעיון, דרך אפיון, תכנון, עיצוב, תכנות, שיווק, השקת האפליקציה וגם לאחר מכן.
      התהליך הייחודי שלנו לפיתוח אפליקציות מאפשר לנו לספק לכם אפליקציות לאייפון ברמה הגבוהה ביותר.
      בניית אפליקציות לאייפון הוא אולי תהליך מורכב מעט יותר מאשר פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, אבל רמת מקצועיות גבוהה, יכולות טכנולוגיות ייחודיות, ניסיון עשיר וייחודי, מאפשר לנו להגביר את הקצב ולספק לכם את המוצר המוגמר והמדויק ביותר, בזמנים המהירים ביותר.

        cover-image