5 טיפים להנעת טראפיק מהרשת אל המובייל
עם עליית השימוש במובייל שרק הולך וגדל, חברות פיתוח רבות משקיעות מאמצים גדולים במשיכת גולשים מתוך אתרים אל האפליקציות.
1. דף נחיתה:
ריכזנו עבורם מספר טיפים שיעזרו לכם להניע טארפיק מהרשת אל המובייל:
דף נחיתה הוא אתר של עמוד אחד, שבו ישנו הסבר תמציתי על המוצר שלכם, ומה הערך שהוא יכול לספק ללקוח.
חשוב ליצור דף נחיתה איכותי, על מנת שיהיה אפקטיבי.
אלמנטים חשובים בדף נחיתה:
- מסר ויזואלי- תמונות ו/או סרטונים שמספקים המחשה של האפליקציה.
- טקסט משכנע- חשוב להדגיש את יתרונות השימוש במוצר, ולגרום למשתמש לבצע פעולה כלשהי.
- קישור לרשת חברתית- יספק לכם ערוץ תקשורת נוסף עם הגולשים.
- פרטים ליצירת קשר- המשתמש צריך להבין בקלות כיצד ניתן ליצור עמכם קשר.
- קישור להורדת האפליקציה.
2. הנעה לפעולה (Call To Action-CTA) :
צריך להניע את הגולשים לפעולה אחת ברורה, והיא- להוריד את האפליקציה. כדי לשכנע את הגולש לבצע את הפעולה,
צריך לספק לו מסלול ברור שינחה אותו ישירות מדך הנחיתה אל האפליקציה. חשוב לעצב את העמוד עם כפתורים בולטים וטקסט ברור
שמבהירים לגולש בכל שלב את הצעד הבא שעליו לנקוט בכדי להוריד את האפליקציה.
3. בדיקות וניתוח נתונים:
כשדף הנחיתה באוויר, אפשר לאסוף נתונים אנליטיים. באמצעותם תוכלו להבין באיזו מידה הדף אפקטיבי להשגת לידים,
ולהנעת הגולשים להתקנת האפליקציה. כדי למקסם את התוכן, תוכלו לבצע בדיקות A/B:
בדיקה שנעשית על ידי הקמת שני דפים זהים, שנבדלים באלמנט אחד, כמו כפתור.
ההשוואה בין הביצועים של הדפים מאפשרת לדעת איזה מן האלמנטים מושך יותר גולשים.
4. שימוש בהודעות SMS ומיילים:
חשוב להביא בחשבון, שלא כל גולש שנחשף לאתר יכול באותו הרגע להוריד את האפליקציה.
על מנת להגדיל את הסיכוי שגולשים ברשת יורידו את האפליקציה, תוכלו להשתמש בהודעות SMS ומיילים
כדי לשלוח להם לינק לנייד עם קישור להורדת האפליקציה.
5. תחושות משתמשים קיימים:
חשוב לבחון את מדדי השימוש באפליקציה עצמה. המטרה היא להבין את תחושות הלקוחות (customer sentiment)
לגבי אינטראקציה עם האפליקציה- בין אם הם מורידים אותה, רוכשים בה וכו'.
את תחושת המשתמשים ניתן להבין בעזרת דירוגים וביקורות. עודדו את המשתמשים להשאיר ביקורת ולדרג אתכם,
ושמרו איתם על ערוץ תקשורת פתוח בעזרת הרשתות החברתיות השונות כדי לקבל מהם פידבק.