עדן בן סימון

בוגר היחידה הטכנולוגית של ממר"מ, בעל תואר ראשי במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. נבחר לרשימת הצעירים המבטיחים של מאקו בגיל 24.

hero-image

היכרות בצבא שהפכה לשותפות עסקית מנצחת

את השנים הבאות בילה בהתפתחות מקצועית מכל כיוון אפשרי - ניסיון מעשי בשירות הצבאי, לימודים אקדמאיים מתקדמים, פיתוח אפליקציות נוספות ועוד. מיד לאחר השחרור החליט, יחד עם איגור וינוקור, אשר שירת לפניו באותה יחידה צבאית, להקים את חברת IVTech. ההיכרות שלהם קרתה ביחידה הטכנולוגית בחיל האוויר, בה שירתו שניהם בתקופות שונות. שם רכשו ניסיון מעשי, אחריות, בגרות והתמחויות מקצועיות שונות. לאחר שחרורם ב - 2017, הדרך להקמת חברת תוכנה משותפת, היתה כבר קצרה מאוד. החברה זכתה להצלחה מהירה מאוד, אפילו במונחים של הייטק. לאחר שהקימו אותה עם 5 עובדים בלבד, מעסיקה כיום חברת IVTech כ - 15 עובדים ומעניקה שירותים מתקדמים לחברות שונות ברחבי העולם.

    cover-image
    cover-image

    תפקיד שיש בו הרבה אתגר וסיפוק

    כמו כל מנכ"ל בחברת הייטק, גם בן סימון אמון על קבלת החלטות, קביעת אסטרטגיה להתקדמות החברה, השגת מימון לפעילות תקינה של העסק, שיווק החברה ושירותיה ואך ניהול מערך העובדים בחברה. זהו תפקיד לא פשוט, הנושא עימו אחריות כבדה על ההצלחות והכישלונות של החברה, אך מספק, במיוחד כאשר מדובר בחברה צעירה ומצליחה כמו IVTECH.

      היהלום שבכתר - חברת IVTECH

      כיום, IVTech היא חברת פיתוח תוכנה העוסקת בין היתר בתחום פיתוח פרויקטי IoT, כמו גם פיתוח אפליקציות למטרות שונות אחרות. התשתיות אותן בונה החברה מיועדות לעמוד בעומסים גבוהים של מיליוני משתמשים והשירות הייחודי, כמו גם הפתרונות הייחודיים אותם מציעה החברה ללקוחותיה, הפכו אותה לחברה עסוקה ופעילה בשווקים שונים ברחבי העולם, ביניהם ישראל, אוסטרליה, ארה"ב ועוד. משרדי החברה ממוקמים בת"א ובאר שבע, ומציעים שירות בעיקר ללקוחות עסקיים, המקבלים מעטפת שירותים מלאה לאורך תהליך שלם של פיתוח טכנולוגי ועד לביצוע ומימוש הרעיון. החברה מצהירה בגלוי כי עבודה עם עסקים היא מספקת במיוחד עבורה, בזכות האפשרות לתת לעסקים בשלבי התפתחות שונים, כלים טכנולוגיים יעילים, שמקלים על העבודה והופכים את הדרך להצלחה הרבה יותר קלה.

        cover-image